Jag behöver vila.

Jag skolkade idag, busigt va? Jag orkade helt enkelt inte gå till skolan, jag är jätte stressad och behöver slappna av så jag satt och läste en bok halva dagen. Sen kollade jag på en wannabe Harry Potter film med mamma. Pappa ringde mig för en timme sen och han verkade INTE glad. Men jag var ärlig och sa att skolan suger helt enkelt. Vi har minst 2-3 prov VARJE vecka + en massa läxförhör, vem fan orkar hålla på så i evigheter liksom? Jag ska nog ta en liten semester i helgen, behöver byta luft eller hur man nu säger det.

Nu ska jag fixa lite kaffe (jag är medveten om att klockan är 20 i 10) sen ska jag kolla på film.. igen. Ha det nice people! Langar en låt om 5 minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0