Har rensat datorn...

... så nu kan jag blogga igen! Ska jag berätta en sak som är LITE roligt? Om ni kollar på inlägget "Jag behöver vila" så ser ni att jag skrivit att jag skulle ha ledigt hela veckan. Det är inte så lätt som man tror, eller hur? Man måste ta kontakt med sin mentor som senare diskuterar med ens föräldrar och lalala. Jag pratade iaf med min mentor, men hon hörde aldrig av sig igen eftersom hon var sjuk. Sen ringde pappa till mig när jag kom hem från skolan igår och frågade varför jag gick till skolan. Gissa hur jag reagerade? Det var något i stil med "VADFANSÄGERDUHELVETESJÄVLAFUCKINGHELVETE"

Som om det inte vore nog? Idag var jag ändå tvungen att komma till skolan för att göra ett SO förhör. Jag var bara där i 20 minuter, sen gick jag hem. Men det betyder inte att det INTE var jobbigt. Det tar en kvart för mig att promenera till skolan. Jag slösar 15 minuter av mitt liv på att ta en promenad till en plats jag hatar mer än livet själv? Hmm... 

Snart ska jag lägga in kvällens låt, sen ska jag kolla på film.. awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0