Jag har PMS just nu, okej?

Tiden har gått så jävla snabbt. Det är Lördag och jag börjar skolan om 2 dagar. Snacka om att jag är FÖRBANNAD. Jag gillar inte att blogga när jag är sur, då skriver jag bara dumma saker. Men nu är jag sur och jag bloggar så vi får hoppas att jag inte skriver något som kan såra andra. De här senaste två dagarna har jag inte gjort någonting, bara surat över ingeting. Jag är skitseg på msn, kompisar skriver och jag svarar efter hundra år. Jag ser att de skriver men jag är helt borta och folk tar det som en diss, great great. Jag fattar inte ens varför jag skriver, helvete. Aja, lägger upp en låt, då har ni iallafall något BRA att lyssna på.


Kevin Rudolf ft. Birdman, Jay Sean & Lil wayne - I Made It


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0