Blood Promise

Dålig uppdatering, vilken nyhet. Men iallafall, om vi glömmer bort alla nationella prov + de andra irriterande proven som fått min hjärna att bli överhettad så har allt vart fint. Tills jag läste "Shadow Kiss". Det är en serie, "Vampire Academy". Nej, det handlar inte om Zoey Redbird, utan om Rose Hathaway. Jag har redan läst Vampyrens Märke och Sveket och ska snart läsa den tredje boken. Men den serien jag snackar om just nu är så jävla bra så att jag får ont i magen. Tårar strömmar, hjärtat brister. Jag gråter inte över sånt egentligen, så när jag säger att jag grät när jag läste den här boken så är det något stort, okej? Det betyder att NI, mina kära vänner, måste läsa böckerna. Jag läste första och andra boken förra året, och jag var skitsur när jag hörde att den tredje skulle komma ut i Mars (den här månaden). Den svenska boken kommer ut om 6 dagar typ, och jag kunde inte vänta, så jag läste den på engelska. SÅ JÄVLA MYCKET BÄTTRE!

Idag beställde jag fjärde boken, Blood Promise. Men vet ni vad jag fick höra? Den femte boken, Spirit Bound, kommer ut i NOVEMBER! WTF?! Så nu har jag surat hela dagen. Fan vad böcker kan påverka en. Jag tror jag är galen. Nej, jag tror inte, jag vet. Men nu har ni iallafall fått eran boktips, så shut the fuck up and read! Ni kan läsa mer om Vampire Academy på www.vampireacademybooks.com

Nu ska jag vara en nörd. Jag ska läsa om boken. Ha det nice people!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Älskar också den serien den är underbar!!! :D

2010-03-25 @ 20:14:22
URL: http://boovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0