Trafik tack vare den fula snön

Det tog 4 timmar för min mamma att åka till Odenplan och tillbaka. När jag ringde henne två timmar efter att hon gick så sa hon "Jag är i Brommaplan". Det tar 15 jävla minuter att åka till Brommaplan (7 minuter om mamma kör) och plötsligt så tar det 2 timmar. Man kan inte åka tunnelbana heller, great. Någon mer än jag som vill att snön ska smälta? Det är SVINKALLT och vi badar i snö. Men egentligen så är det här positivt, Sveriges väder är tillbaka, eller hur? Ingen klimatförändring, eller? Jag vet inte, någon som vet? Aja, hur positivt det än är att snön är tillbaka så är jag fortfarande deprimerad! Jag hatar att frysa, jag är nordafrikan för i helvete! Jag behöver sol, öken, stränder, whatever. BARA SOL OCH VÄRME! Det behöver jag för att överleva, fastän min hud gillar att bli tomatröd innan den blir brun när jag solar (pinsamt). Nu ska jag inte klaga, ska ta något att äta, har inte ätit sen igår eftermiddag.
xoxo darlings!



Försvinn, fula snö. FÖRSVINN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0