Sportlov

Nu är det sportlov, det gillar vi! Jag ska inte göra något speciellt under lovet, kanske gå på bio med någon kompis. Men jag kommer nog stanna hemma annars. Orkar inte träffa folk, vill bara vila. Ta hand om mig själv, filmkvällar med mamma, sånt där.

Jag ser att Hanna redan har presenterat sig själv.. med ett nazistinlägg och en varning till alla mina läsare? Tack sötnos, älskar dig med. Jag kommer hämnas, hahahaha. Jag såg att din blogg blev avstängd, blogg.se är helt... tänker inte ens kommentera det, för då kanske jag blir avstängd. He.. hehe.

Whatever, jag har skit tråkigt just nu. Har någon av er tips på bra musik? Min låtlista behöver uppdateras, haha. Nu ska jag kolla på Buffy säsong 3, ha det nice people. Det är ju trots allt lov (för vissa av oss, en kompis i Göteborg har fortfarande skola?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0