Oh happy day

Goddagens people! Den här dagen har varit bra, än så länge. Inget dåligt har hänt, yippie yay. Om det fortsätter så här så kommer jag sova med ett leende på läpparna. Idag ska jag inte göra något speciellt, bara vila. HAHA, jag skoja. Jag ska störa grannarna med hög musik och hoppa runt som en apa, AWESOME! Det, mina vänner, betyder att jag har brist på liv just nu. Jag brukar roa mig själv genom att störa andra, älskar att vara skadeglad. Skadeglädje är den sanna glädjen, right? Erkänn nu, tycker ni inte att det LITE kul att störa andra? Jag har ett liv, egentligen. Jag brukar inte bry mig om folk, utom vissa. Jag ger inte andra uppmärksamhet. Men nu är jag bara tvungen, hihi.

Just nu lyssnar jag på K'Naan - Wavin' Flag, hittade den låten på Spotify, den verkar vara skön. Ska nog lägga upp den för eran skull, hahaha. Nu tänker jag ta och höja volymen, sen så... hehe. Have a nice day people!


K'Naan - Wavin' Flag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0