My love for you will never change, I will never change



Den här låten är grym, öronorgasm. Hahaha. Jag kommer inte dra till skolan idag, har öroninflammation. Skulle egentligen redovisa på musiken - spela Apologize på piano - och läraren sa att om man inte gör det på Torsdag (idag) så kommer man få IG. Men jag kan väl inte göra något åt saken? Jag är ju sjuk för fasen. Whatever. Igår höll jag på att få utbrott, jag var skitsur hela dagen. Vet inte ens varför, jag störde mig på allt. Kalla det PMS, ADHD, jag bryr mig inte, men jag är trött på det. Orkar inte ha så kort stubin, folk kan inte ens skämta med mig längre för att de är rädda. Jag exploderar ju så fort någon säger något fel. Hormoner? HJÄLP MIG! Jag hoppas jag lugnar ner mig i framtiden. Mina vänner vill till och med att jag ska börja på kampsport för att jag ska ha något att ta ut min ilska på. Jag skulle gjort det, men jag kan inte tänka mig stå i en vit badrock med ett svart bälte och skrika "HIYAAAA!". Sorry, men det kommer inte hända. Musik lugnar ner mig, det är ju bra? Så länge min mp3 underhåller mina öron så är jag glad. Om ni har samma musiksmak som jag kan ni gärna höra av er! Jag lyssnar på allt från Hiphop&RnB till Collegerock.

Min iPod har lågt batteri, ska ladda. P U S S!



Är den inte fin? Det där är Latifas, min är lila. ÄLSKA IPOD SHUFFLE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0