Misstolka det inte!

Herregud, herregud. Vad får er att tro att jag är deprimerad? Jag grubblar bara, hahaha. Imorgon så kommer jag tänka på annat. Jag loggade in på msn och POFF! 3902843959034 personer skriver och frågar vad det är som har hänt. Gulligt, gulligt. Men nej, det har inte hänt något speciellt på sistone, jag sitter bara och skriver för mig själv. Jag brukar bara vara irriterad på mig själv och tänka så. Det här är nog ingen blogg för folk som vill läsa om positiva saker, som t.ex Fokis blogg. Jag skriver både negativa och positiva saker. Det har inte hänt något speciellt, okej? Ni som känner mig och läser det här, hoppas ni fattat det nu, haha, älskar er.

& lite uppmärksamhet till en anonym pantad människa som kommenterade mitt förra inlägg (jag accepterar inte anonyma kommentarer anyways). Ja, jag är galen. Men hellre galen än normal, om jag själv får välja! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0