Kallt väder och inget liv.

Hejsan, hopalong! Det kändes skönt att vila från allting, har pluggat, haft nationella prov och blablabla. Under tiden jag varit borta så har många dragit mig i håret osv och tvingat mig börja skriva igen. Men jag tycker det är onödigt att skriva så länge man inte har något att skriva om, am I right? + att jag måste göra en ny bloggdesign, hehe, THERÉSE, VART ÄR DU?! Skoja, får väl muta henne med något så att hon kan fixa min bloggdesign. Vill ha lila bakgrund, har fastnat för lila. Jag vill att allt ska va lila, HELA MITT RUM ÄR LILA! Det är sant, kan ta ett foto senare... när jag städat det. Just nu ser det ut som om Hitler haft förfest därinne.

Har ni märkt en konstig sak? Jag är vaken, och klockan är 8. Kan ni tänka er, JAG ÄR VAKEN! Så tidigt! Jag är stolt över mig själv. Och så sitter jag och skriver också. Men jag ska iallafall inte till skolan idag, jag håller på att bli sjuk (skyll på min lillasyster, hon smitta mig!) och det är skitväder ute så man måste ha på sig skridskor för att kunna röra på sig. Ska be mamma sjukanmäla mig, men hon kommer säkert glömma bort det så pappa kommer antagligen ringa mig senare i eftermiddag och skälla ut mig, som vanligt. Hatar när föräldrar har bra kontakt med ens mentor. Min mentor sitter och mejlar pappa varje dag och skriver om mitt beteende, vad jag gjort på lektionerna och sånt där. Kul, va? & varje eftermiddag så ringer pappa mig och säger "AHAAA, JAG VISSTE VAD DU GJORDE IDAG!". Usch, varför sitter jag och snackar om skolan? Aa, nu vet jag. För att jag inte har något liv. Inte på morgonen iallafall.



Visst är han söööööt? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0