Buffy the Vampire Slayer

Igår uppdaterade jag inte för att jag latade mig framför TV:n med mamma och kollade på Buffy the Vampire Slayer säsong ett. It was awesome, det var längesen man kollade på det! Angel (David Boreanaz) är väldigt, väldigt snygg. Han påminner mig väldigt mycket om Edward Cullen (inte utseendemässigt). Alltså, han vill inte vara som alla vampyrer, han vill kunna leva bland människor utan att kunna skada de osv.

Ni vet att jag älskar Robert Pattinson, eller hur? Alltså, inte älskar, jag dyrkar. Stalker-varning. Haha, men iallafall. Jag måste bara fråga en sak. Är jag den enda som tycker att han ser väldigt uppstoppad ut på Twilight filmerna? Eller att han är toa nödig eller något liknande? Jag vet att han egentligen inte är så, att regissörerna tvingar honom vara sådär, men det är FEL! I boken så har han mer personlighet, han är avslappnad. Men bara för att Robert Pattinson är farligt sexig så måste de få honom att se ful ut på filmerna, DET ÄR INTE OKEJ! Angel var mer lik Edward Cullen, tycker jag iallafall.
Aja, ska kolla på säsong två nu, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0