Dagen har varit perfekt!

Jag orkade inte störa grannarna, så jag sänkte volymen lite och nörda mig framför en bok. Efter någon timme så loggade jag in på datan igen och chattade med folk, var lite social. Jag känner mig fri idag, don't know why men hoppas det fortsätter så. Det enda negativa med den här dagen är att det är sista gången jag kommer få vara inne på Playahead. Sure, jag gillar inte det så speciellt mycket just nu eftersom fjortisarna tagit över men jag har så många minnen! Inte kul när alla minnen går i graven. Men jag måste gå vidare, BUÄHÄHÄHÄH. Skoja. Skämt, ni vet HA-HA.

Aja, nu ska jag ringa en person som jag gillar lite för mycket. Ha en trevlig kväll! :***


Kommentarer
Postat av: natta

puss

2010-02-28 @ 20:59:17
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0