Jag glömde att jag hade en blogg. Herregud.

Jepp, där fick ni en ursäkt + att jag inte orkar blogga eftersom min hjärna är offline och det krävs internet (i det här fallet GODIS) för att få igång den. Men får jag äta godis? NEJ. Vill ni veta varför? För att jag bestämt mig för att INTE se ut som en flodhäst när jag har på mig baddräkt/bikini/badshorts/whatever i sommar. Jag har också börjat på kamsport, så att jag kan försvara mig, känner mig svag. Egentligen behöver jag vila, men jag kunde inte göra det under påsklovet för att MR.FÖRKYLNING kände för att besöka mig då.

Jag har nt så mkt mer att säga utom att jag är lite smått förbannad över en sak. Jag gick in på lexin för att översätta ordet department, och gissa vad som kommer fram då? Aliens department - Utlänningsavdelning. Mmm, alla med utländsk bakgrund, nu har ni något att klaga över.

Nu ska jag lägga mig, har skola imorgon. Men innan det så måste ni lyssna på en låt! The Fray - Heartless.

Godnatt fellows.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0