Starting over again.

Nej, jag tänker inte ha bloggpaus, ångrade mig direkt. Istället så bestämde jag mig för att börja om på nytt. Jag har ju sagt i flera veckor att jag förändrats och om jag förändrats så borde min blogg också göra det! Jag ska försöka skriva positiva inlägg, för det är väl det som gör en blogg bra? Nej, jag är inte ute efter många besökare men jag vill att de besökare som läser min blogg ska tycka den är bra och inte "sorglig" som en viss anonym (feg?) nämnde. Tack för att du kommenterade, vem du nu är. Jag hatar när folk ljuger och säger att min blogg är bra när den i själva verket är idiotisk. Så ditt erkännande fick mig att tänka lite. & som försvar till det där med "skönhet". Det där var bara riktat till de som använder sin skönhet till att utnyttja folk. Mitt utseende är inte min bästa sida, jag vet det och jag accepterar det. Men bara för det så betyder det inte att jag är avundsjuk? Folk har verkligen börjat använda ordet AVUNDSJUK till fel saker. Aja, let's leave it behind =) 

Nuuuuu så måste jag bara säga en sak till er läsare. ALLA ANONYMA KOMMENTARER KOMMER JAG INTE ACCEPTERA! Vågar man inte berätta vem man är så kan man lika gärna hålla tyst. Hahaha. & låtsas inte vara någon annan, det är bara så jeffla fegt. That's it from now on! :)

Förbättringar. Jag ska uppdatera minst 2-3 gånger varje dag. Jag ska ha mer bilder och inte så mycket text. Jag ska skriva om intressanta saker och inte bara om vad jag gör i skolan. Tror ni jag lyckas? Wish me good luck!




Haha, min första photoshopade Robert Pattinson bild. =)


Kommentarer
Postat av: TERREH

Wtf. Du ska inte radera ditt arkiv! Det är något du kommer ångra. Jag förstår att du vill radera det förflutna för att få en bra omstart, så tänkte jag också göra. Men att se tillbaka i arkivet är hur kul som helst. Jag märker t.ex. hur mycket jag utvecklats och växt som person i min blogg sen januari :) <3



Vet du, jag har blivit ganska duktig & läser din blogg varje dag Sina! :) <3

2009-11-12 @ 16:42:03
URL: http://terreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0