OFF för tillfället..

Jag har skolkat hela veckan. Trodde jag skulle vila. Verkligheten gav mig en spark i magen, kunde inte andas normalt på ett tag. Fick en överdos av livet, hur fan ska man kunna beskriva sånt här?! Jag sitter här och försöker komma på ord som låter vettigt men failar totalt. Jag är sur hela tiden, helt utan anledning. Jag är dryg mot mina kompisar och de fattar inte ett skit. Folk frågar mig hela tiden.. "Sina, hur är det?" Hur fan ska jag kunna svara på frågan om jag inte vet svaret själv? Varför är jag sur hela tiden? Varför är jag dryg mot alla? Varför, varför, varför?! Allt går i slowmotion men ändå hänger jag inte med.


Jag behöver vila och bloggen är en börda just nu. Jag hade ju lovat er tidigare att skriva fler positiva inlägg och jag har inte hållt mitt löfte. Jag bloggar när jag lugnat ner mig lite. Under tiden kommer bloggen vara helt öde eller så får någon kompis blogga. En låt jag knarkat som fan de här senaste veckorna är ju självklart Grey. Lyssna på texten, beautiful.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0