NEW MOON VAR BÄST!

O m g! Twilight suger bajhåla jämfört med New Moon! Vi kom in utan problem (vakten såg fett sträng ut men det var han inte :o han var en trevlig gubbe) och alla var fett taggade på filmerna utom jag för jag satt i kanten. Så jag surade som fan under hela Twilight (vi fick se två filmer för er segisar som inte vet det). Men sen så fick jag byta plats när det var dags för New Moon. And I can promise you that this movie was THIII BEST MOVIE! Men en sak var konstigt. ALLA I BIOSALEN GRÄT UTOM JAG! WTF?! Serenas ögon var inte torra en enda sekund under hela filmen, Louisa började böla i början och resten gjorde samma sak. Jag satt där och bah "DUDES, SLUTA GRÅÅÅÅTA O__O" Men det var rätt sorgligt... Det är nog bara jag som är känslokall, haha.

Aja, sömnen kallar på mig, C' yaaaa tomorrow (a) Godnatt (Godmorgon?)!



ÄLSKA! FUCK TWILIGHT FILMEN, DEN HÄR VA BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0