Okej, jag ska inte vara elak. Gott nytt år era jävlar ;)

Jag kan inte vara såå elak, måste ju säga gott nytt år till er. Så aa, gott nytt år. Vad har ni gjort under lovet btw? Själv har jag bara latat mig hemma, vem fan kan gå ut i den här kylan egentligen? Sverige har ju blivit wb Nordpolen, det är är ju fan -100 grader ute! Isbjörnarna ligger säkert o solar i Nordpolen, det är iaf varmare där än här! Okej, nu ska jag inte klaga på vädret, thihi. De flesta av er tänker nog "Om du inte gillar vädret, vad fan göru i Sverige?". Jag hatar inte Sverige, just so you know. I love Sweden? O.o Nej nu fjäskar jag bara, men jag har ingeting emot Sverige. Jag föredrar bara att typ bo i ett varmare land, och det tänker jag göra! När jag blivit myndig.. hehe. Who knows, jag kansker skaffar en lyxvilla i Gran Canaria? Yeah yeah. Åh fan, vill ha sommar.

Vilka tänker ni fira nyår med? Jag kommer vara med min madre, hon fyller år precis klockan 12! Hur coolt är inte det? & så har jag köpt världens finaste present till henne, jag blev ju fan avundsjuk. Tänker inte tala om vad det är för något.. Gör det sen. När den kommit. Har beställt från internet för jag vågar inte åka till stan. Det är huliganer överallt där. Jävla mellandagsrea. Om jag tar en tröja kommer någon bah "EY YO DEN TÄNKTE JAG TA! *pepprar mig med en AK 47a*" yeah, you get it. Som sagt, jävla mellandagsrea.

De flesta av er läser säkert fjortisbloggarna, eller hur? Fail, säger jag bara. Fail. Inte ens JAG läser deras bloggar längre. Det handlar ju bara om alkohol och hårfärg. Eller något. Jag bryr mig inte. Däremot så läste jag Egoinas blogg för ett par dagar sen och hon tipsade om en blogg som är GRYM! http://cherinomohammed.blogg.se . Så jävla sköna. De här är muslimer och ganska religiösa men samtidigt så kan de lixom skämta om islam, araber och svenskar. & den här Mohammed ser inte ut som en Mohammed. Och hans syrra (Cherin) har världens skönaste attityd. Jag blev lixom helt paff. Det här är fan världens bästa blogg.. efter http://twilightfans.blogg.se och http://terreh.blogg.se, haha.

Oh jävlar, jag har skrivit asmkt! TACKA MIG FÖR FAN! Hahahaha (: Gott nytt år era jävlar. PEACE OUT!



Så tjock var jag i somras! LÄNGE LEVE TJOCKISAR!


Kommentarer
Postat av: TERREH - GRATIS PERSONLIGA DESIGNER!

Vad snäll du är som länkar mig (: Lovar att jag kan länka dig senare! Hade du en bra nyårsafton? :) <33

2010-01-03 @ 00:27:41
URL: http://terreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0