Bio med Serena imorgon!

Goddagens allihopa! Har ni haft en trevlig... något? Igår så var jag hos tandläkaren och gubben borrade en tand och ni vill inte veta hur jag reagerade. Jag var skitsur när jag gick därifrån senare och pappa tröstade mig genom att köpa en Mezzaluna macka från 7eleven, hahaha. Jag hade inte ätit på hela dagen, så jag förtjänade den mackan!

Idag så kommer jag inte göra något speciellt, ska bara sitta och tråka tills det är dags att sova. IMORGON däremot så kommer jag dra till stan med Serena och kolla på Alice i Underlandet 3D. Första gången jag kollar 3D, det kommer bli spännande! Not. Skoja, jag vet inte hur det blir. So all we have to do is just wait and see. Nu ska jag fixa en latte, sen ska jag kolla på film. Hare nice! :*****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0